Rosa Mª Ibáñez

Psicóloga Clínica Infantil y Adolescente

Máster en Psiquiatría y Psicología Infanto-Juvenil por la Universidad Autónoma de Barcelona.

Colegiada por el Colegio Oficial de Psicólogos de Cataluña y Baleares con el nº 8951.

Codirectora y miembro fundador del Centro Psicopediàtric Guia.

Pertenece al Cuerpo Facultativo de Centro Médico Teknon donde dirige el equipo de Psicología Clínica de l'Unitat de Paidopsiquiatría (Psiquiatría y Psicología Infantil y Adolescente).

Secretaria de Comunicación de la Sociedad Catalana de Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Academia de Ciencias Médicas y de la salud de Cataluña y Baleares (2003/2007).

Miembro numerario de la Sociedad Catalana de Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Academia de Ciencias Medicas y de la Salud de Cataluña y Baleares.

Miembro del comité científico del curso de postgrado "Curso de Especialidades Pediátricas" de Centro Médico Teknon.

Profesora del Practicum del Máster Oficial en Psicología General Sanitaria de la Universidad de Barcelona.

Accés a la universitat

Artículos de prensa

"Arriba el moment de decidir si alumnes amb Dislèxia i/o TDAH i han de realitzar les proves d'accés a la Universitat es presenten per la via regular, o ho fan a través del Tribunal Ordinari Específic (TOE)..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1653
Data: 15 de Gener de 2019

Com cada any, arriba el moment de decidir si els alumnes que tenen Dislèxia i/o Trastorn per Dèficit d'Atenció (TDAH) i han de realitzar les proves d'accés a la Universitat es presenten per la via regular, o ho fan a través del Tribunal Ordinari Específic (TOE) per a alumnes amb dificultats. Aquest any les dades per sol·licitar-ho són fins al 20 de febrer, per tant, és ara quan es tramita. Com a avantatges els exàmens tenen una durada habitual d'1h 30' i es dona mitja hora més per cada examen, els estudiants situats ja dintre de l'aula poden descansar 15' abans del següent.

Els professors que corregeixen saben que es tracta d'exercicis realitzats per aquest alumnat i s'avalua en funció del contingut i es valora diferent altres formats de la presentació o formes d'expressió. En els exàmens de les matèries que no siguin de llengua, les errades en l'ortografia no poden variar la nota final. En llengües es compta només un per tipus d'errada igual, i només, un de cada cinc errors en l'accentuació. Els de segmentació, inversió, substitució i omissió de lletres o síl·labes es compten un de cada tres errors repetits.

Ho trobareu explicat i ampliat a la nostra web 

La información proporcionada en esta web, es sólo para su conocimiento general y no es sustitutivo de consejos médicos o profesionales para condiciones médicas específicas. Usted no debe utilizar esta información para diagnosticar o tratar ningún problema de salud o enfermedad sin consultar a un profesional médico.

Web actualitzada el Lunes 29 Julio 2019, 08:00