Dr. Jordi Sasot Llevadot

Es médico especialista en Psiquiatría y Pediatría por la Universidad Autónoma de Barcelona (Unidad Docente Vall d'Hebron) desde el 1983.

Magíster en Psiquiatría y Psicología Infanto-Juvenil por el Departamento de Farmacología y Psiquiatría de la Universidad Autónoma de Barcelona con la cualificación de Sobresaliente.

Colegiado por el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona con el nº 13.345.

Pertenece al Cuerpo Facultativo del Centro Médico Teknon dónde dirige la Unidad de Paidopsiquiatria (Psiquiatría y Psicología Infanto-Juvenil).

Presidente de la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil, de la Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (2003-2007).

Miembro de la Asociación Española de Psiquiatria del Niño y del Adolescente.

Miembro de la ESCAP (European Society for Child and Adolescent Psychiatry).

Miembro de la AACAP (American Academy of Child and Adolescent Psychiatry).

Miembro de la Societat Catalana de Pediatria.

Miembro de la Asociación Española de Pediatria.

Miembro del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. (2003-2012)

Profesor del Postgrado en Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

TDAH: tractament multimodal

Artículos de prensa

"El tractament del Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat consta de cinc apartats: tractament farmacològic, teràpia de conducta, ajuda per a l'aprenentatge escolar, assessorament als pares i col·laboració amb l'escola..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1222

Data: 6 d'agost de 2010

 

Què és el tractament multimodal? És el conjunt de tractaments que permeten mitjançant la seva interacció millorar el benestar dels infants i adolescents amb TDAH i de les seves famílies.  

El tractament del Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat consta de cinc apartats:

  • tractament farmacològic
  • teràpia de conducta
  • ajuda per a l'aprenentatge escolar
  • assessorament als pares 
  • col·laboració amb l'escola.

Cada nen o adolescent és diferent i s'ha de saber personalitzar aquests tractaments adaptant-los a les diferents necessitats de cada  família. Posar en marxa un bon tractament no només requereix d'un ampli coneixement de les tècniques, sinó que depèn de la capacitat de l'especialista en saber explicar als pares i al nen o adolescent el que li passa, el que cal fer i d'una satisfactòria col·laboració entre pares, mestres i especialistes. No sempre utilitzem els mateixos tractaments però sempre necessitem treballar conjuntament i de mutu acord.

El nostre objectiu, de pares, mestres i especialistes ha de ser sempre el mateix, saber ajudar el nen o adolescent en el seu procés de millora o curació, això si és un tractament multimodal.

La información proporcionada en esta web, es sólo para su conocimiento general y no es sustitutivo de consejos médicos o profesionales para condiciones médicas específicas. Usted no debe utilizar esta información para diagnosticar o tratar ningún problema de salud o enfermedad sin consultar a un profesional médico.

Web actualitzada el Lunes 29 Julio 2019, 08:00