Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Triar què vull ser de gran

Articles de premsa

" És una decisió rellevant, ja que qualsevol canvi causa ansietat i deixar els amics i l'acollidor entorn escolar..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1252

Data: 11 de març de 2011

Llegiu-ne més: Triar què vull ser de gran

   

Llegir bé per entendre millor

Articles de premsa

"...un lector interessat sol ser un estudiant millor...."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1254

Data: 25 de març de 2011

Llegiu-ne més: Llegir bé per entendre millor

   

TDAH i fracàs escolar

Articles de premsa

"El fracàs escolar és molt freqüent en els nens amb TDAH, fins i tot en aquells que tenen un quocient intel.lectual normal, que son la inmensa majoría, i que cognitivament en teoría no haurien de tenir cap problema d'aprenentatge..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1218

Data: 9 de juliol de 2010

Llegiu-ne més: TDAH i fracàs escolar

   

TDAH: millorar l'autocontrol

Articles de premsa

"Els professors diuen que és un nen mogut, també amb una mobilitat diferent. A l’hora del treball escolar sovint està sense finalitzar, il·lustra els seus dibuixos al seu aire i necessita ajuda i supervisió constant..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1220

Data: 23 de juliol de 2010

Llegiu-ne més: TDAH: millorar l'autocontrol

   

Pàgina 24 de 26

<< Inici < Anterior 21 22 23 24 25 26 Següent > Final >>

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dimarts 21 novembre 2023, 11:59