Dr. Jordi Sasot Llevadot

És metge especialista en Psiquiatria i Pediatria per la Universitat Autònoma de Barcelona (Unitat Docent Vall d'Hebron) des del 1983.

Magíster en Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil pel Departament de Farmacologia i Psiquiatria de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la qualificació d'excel·lent.

Col·legiat pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona amb el nº 13.345.

Pertany al Cos Facultatiu del Centro Médico Teknon on dirigeix la Unitat de Paidopsiquiatria (Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil).

President de la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil, de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (2003-2007).

Membre de la Asociación Española de Psiquiatria del Niño y del Adolescente.

Membre de la ESCAP (European Society for Child and Adolescent Psychiatry).

Membre de la AACAP (American Academy of Child and Adolescent Psychiatry).

Membre de la Societat Catalana de Pediatria.

Membre de la Asociación Española de Pediatria.

Membre del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. (2003-2012)

Professor del Postgrau en Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

TDAH: tractament multimodal

Articles de premsa

"El tractament del Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat consta de cinc apartats: tractament farmacològic, teràpia de conducta, ajuda per a l'aprenentatge escolar, assessorament als pares i col·laboració amb l'escola..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1222

Data: 6 d'agost de 2010

 

Què és el tractament multimodal? És el conjunt de tractaments que permeten mitjançant la seva interacció millorar el benestar dels infants i adolescents amb TDAH i de les seves famílies.  

El tractament del Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat consta de cinc apartats:

  • tractament farmacològic
  • teràpia de conducta
  • ajuda per a l'aprenentatge escolar
  • assessorament als pares 
  • col·laboració amb l'escola.

Cada nen o adolescent és diferent i s'ha de saber personalitzar aquests tractaments adaptant-los a les diferents necessitats de cada  família. Posar en marxa un bon tractament no només requereix d'un ampli coneixement de les tècniques, sinó que depèn de la capacitat de l'especialista en saber explicar als pares i al nen o adolescent el que li passa, el que cal fer i d'una satisfactòria col·laboració entre pares, mestres i especialistes. No sempre utilitzem els mateixos tractaments però sempre necessitem treballar conjuntament i de mutu acord.

El nostre objectiu, de pares, mestres i especialistes ha de ser sempre el mateix, saber ajudar el nen o adolescent en el seu procés de millora o curació, això si és un tractament multimodal.

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dilluns 29 juliol 2019, 08:00